„Easol“ surinko 25 mln. USD už savo patirtį ir renginių rinkodarą, užsakymus ir mokėjimų platformą „TechCrunch“.

Po COVID-19 pandemijos laipsniškai grįžtant turizmo ir kelionių sritims ir toliau kyla naujų įmonių, renkančių finansavimo etapais, banga, kad galėtų pasinaudoti naujomis galimybėmis rinkoje. Naujausioje plėtroje „Easol“, sukūrusi renginių ir programinę įrangą, kurią trečiųjų šalių įmonės gali naudoti prekiaujant ir parduoti užsakymus, įskaitant svetainių kūrimo priemonę, rezervavimo ir rezervavimo įrankius bei mokėjimo papildinius, surinko 25 mln. A serija, kurią ji naudos toliau kurdama savo programinės įrangos paketą, siekdama tapti vieno langelio principu patirčių organizatoriams.

„Šiuo metu įgaliname [organizers] parduoti renginius, bet mes jų neplatiname“, – sakė generalinis direktorius Benas Simpsonas, kartu su žmona Lisa įkūręs startuolį Londone. „Manome, kad tai yra didžiulė galimybė, suteikianti kūrėjams galimybę gauti inventoriaus iš kitur ir išstumti savo į kitas vietas.

Praėjusiais metais, po laikotarpio, kai Simpsonas teigė, kad dėl kelionių ir rinkimosi apribojimų 2020 m. negauna jokių pajamų, bendrovė smarkiai išaugo. Tais metais uždarius 4,5 mln. (ką Easol vadina „kūrėjais“) dešimt kartų, klientų skaičius išaugo 913%, operacijų skaičius išaugo 50 kartų, o išlaidos platformoje – 30 kartų. Ji užsibrėžė ambicingus tikslus patrigubinti savo augimą 2022 m.

Jos programinė įranga naudojama maždaug 130 šalių, nors dauguma vartotojų, dalyvaujančių renginiuose, yra iš Šiaurės Amerikos ir Europos, sakė Simpsonas.

Tai yra mastelio keitimo ir traukos skaičiai, kurie patraukia VC dėmesį, o šis paskutinis ratas turi tam tikrų pranašumų. „Tiger Global“ pirmauja A serijoje, kurioje taip pat dalyvauja ankstesni rėmėjai „Notion Capital“, „Foundation Capital“, „Y Combinator“ (Easol buvo S18 partijoje) ir „FMZ Ventures“, kuriai vadovauja Michaelas Zeisseris, buvęs „Alibaba“ JAV investicijų vadovas. (Zeisseris taip pat prisijungia prie valdybos.)

Kelionių ir turizmo įmonės neabejotinai tapo vienais iš didžiausių gailesčio atvejų pandemijos metu: kai kurie perspektyviausi steigėjai ir įmonės netikėtai atsidūrė laisvajame kritime, kai jų klientai ir priklausomai nuo verslo modelio savo klientų klientai – tiesiog nustojo judėti ir daryti reikalus. Tačiau šis vakuumas taip pat paskatino keletą labai įdomių posūkių ir pastangų ieškoti verslo visiškai naujose vietose.

„Peek“, vienas iš „Easol“ konkurentų patirčių valdymo erdvėje, daugiau dėmesio skyrė savo patirčių rinkai ir pradėjo teikti daugiau ir geresnių įrankių bei platesnių patarimų savo renginių valdymo klientams. Ji taip pat neseniai surinko reikšmingą 80 milijonų dolerių turą praėjusį mėnesį.

Nors „Easol“ priekinėje dalyje gali atrodyti labai panašiai kaip „Peek“, jo veikimo principas labai skiriasi. Simpsonai įkūrė startuolį, prieš tai dalyvavę renginių organizavimo lygtyje, pradėdami ir vedę tokius renginius kaip „Rise“ – didžiulė slidinėjimo/klubo/muzikos konfigūracija Prancūzijos Alpėse. Benas sakė, kad kūrimas ir valdymas iškėlė daugybę organizacinių problemų, ypač susijusių su IT.

Festivalis ne tik parduoda bilietus į renginius, bet ir valdo keltuvų leidimus ir įvairias apgyvendinimo galimybes, taip pat slidinėjimo patirtį ir įrangos nuomą. „Visą reikalą turėjome vykdyti penkiose skirtingose ​​platformose, – prisiminė jis, – o tai taip pat reiškė keletą atskirų operacijų mokesčių. Jie turėjo visą tą galią savo pusėje. Taigi jie sugalvojo planą. „O kas, jei visa tai sukurtume ir vykdytume, o ne imtume juokingų mokesčių, o sukurtume prenumeratos modelį su mažesniais mokesčiais? Tada kūrėjai galėtų pritaikyti kelionę iki galo, visą patirtį laikyti vienoje vietoje ir investuoti į savo augimą. (Šiuo metu kainodaros modelis yra pagrįstas trimis pakopomis, priklausomai nuo paslaugos lygio: 5 GBP per mėnesį, 54 GBP per mėnesį arba 207 GBP per mėnesį, siūlo daugybę skirtingų funkcijų ir komisinių skalę, kuri kinta priklausomai nuo to, kiek mokėti per mėnesį.)

Visa tai yra pakankamai specializuota, pridūrė Lisa, kad jie nejautė, kad tai tikrai egzistuoja taip sudėtingai, kaip to reikėjo patirties kūrėjams. Ji teigė, kad taip jie nurodo kategoriją su atskiru terminu: „patirties komercija“. Jie paliko „Rise“, kuris tapo klientu, su kitais dabartiniais naudotojais, įskaitant „Wanderlust“, „Ibiza Rocks“, „Global Cycle Network“, „Untravelled Paths“ ir „Envision Festival“.

Grąža padarė šias įmones patrauklias: „Easol“ teigia, kad renginyje, kurio apyvarta yra 2 mln. USD, naudojant „Easol“ programinę įrangą, o ne trečiųjų šalių įrankių derinį, kasmet galima sutaupyti daugiau nei 80 000 USD.

„Easol rinkoje pirmaujanti platforma ir pramonės patirtis leidžia klientams įsivaizduoti ir parduoti unikalią patirtį vartotojams“, – pranešime teigė Evanas Feinbergas iš Tiger Global. „Manome, kad sparčiai besiplečiančioje patirties prekybos rinkoje „Easol“ yra pasirengusi užfiksuoti pernelyg didelį augimą, todėl džiaugiamės galėdami bendradarbiauti su Benu, Lisa ir „Easol“ komanda.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *