Minly, MENA įsikūrusi žiniasklaidos ir pramogų startuolis, šiandien paskelbė, kad už neskelbiamą mokestį įsigijo Dubajuje įsikūrusią įžymybių šaukimo platformą „Oulo“.
Įsigijimas įvyks po šešių mėnesių Minly surinko 3,6 mln. USD pradžią po įspūdingų augimo metų, per kuriuos platforma sujungia gerbėjus su sportininkais, muzikantais ir žvaigždėmis per asmeninę patirtį. įgyti 130 000 vartotojų ir 1 000 įžymybių per metus.
Oulo, iš kitos pusės, yra vaizdo dovanų platforma, kurioje dalyvauja daugiau nei 300 įžymybių Libane, Jordanijoje, Irake ir Saudo Arabijoje. Kompanija buvo įkurta 2020 m., Kamal Nazha.
Sujungtas verslas veiks pagal Minly prekės ženklą ir pristatyti savo bendrus patirties pasiūlymus visame PĮBT regione. Ir kaip sandorio dalis, Nazha prisijungs Minly kaip vyriausiasis komercijos pareigūnas.
MENA regione gyvena daugiau nei 450 mln. Vienas iš trijų yra nuo 18 iki 30 metų amžiaus – tai grupė, turinti gilų ryšį su socialine žiniasklaida ir greitai prisidedanti prie pasaulinės kūrėjų ekonomikos.. Minly optimizuoja savo sprendimą, kad pritrauktų pradedančią auditoriją MENA regione.
Kada Minly generalinis direktorius Mohamedas El-Shinnawy, birželį kalbėjo su „TechCrunch“, jis paminėjo, kad bendrovė dvigubai sumažino vietinių įžymybių įsigijimo komandų kūrimą MENA ir Persijos įlankos bendradarbiavimo tarybos šalyse. Jo teiginio nebūtų galima interpretuoti kaip išsiplėtimo, o ne tiesioginio įsigijimo pjesę.
„Nors Minly plėtra GCC rinkoje buvo įmanoma be Oulo, šis įsigijimas padarė gerokai paspartino mūsų plėtrą ten“, – sakė El-Shinnawy, paklaustas, kodėl bendrovė įsigijo Oulu, o ne plėtėsi pati. „Mūsų misija yra tapti svarbiausia kūrėjų ekonomikos platforma regione, o greitis patekti į rinką yra labai svarbus norint tai pasiekti..
Jis teigė, kad įsigijimas padidina esminį turtą Minly — Oulo 1 lygio visos arabų Levantijos žvaigždžių sąrašas, strateginės partnerystės ir komanda, galinti palaikyti Minly’s esamą komandą tiek Levante, tiek už jos ribų.
“Istoriškai, dauguma arabų įžymybių buvo arba egiptiečiai, arba libaniečiai. Todėl, jėgų sujungimas atskleidžia didžiulę sinergiją, nes kartu mes dominuojame dviejuose svarbiausiuose kultūros turinio šaltiniuose“, – sakė Nazha.
Minly teigia, kad po įsigijimo pagrindiniai bendrovės tikslai yra pristatyti naujus papildomus produktus, pagilinti žvaigždžių sąrašą ir išplėsti savo geografinį aprėptį, padidinant veiklą kitose MENA ir arabiškai kalbančiose šalyse.
„Esame aiškus pasirinkimas šio regiono žvaigždėms, norinčioms sukurti nepamirštamą, autentišką skaitmeninę patirtį su gerbėjais. Šis įsigijimas padidins atotrūkį, nes Oulo komanda dalijasi ta pačia misija ir aistra.
Minly-Oulo sandoris yra antrasis didelis įsigijimas tarp Afrikos ir Persijos įlankos bendradarbiavimo tarybos (GCC) startuolio šiais metais. Prieš mėnesį „Meddy“, Katare įsikūrusią gydytojų užsakymų pradžią, Nigerijos sveikatos technologijų startuolis „Helium Health“ įsigijo pagal neskelbtą sandorį, pagal kurį „Meddy“ paslaugos buvo įtrauktos į jos patronuojančios įmonės skaitmeninę sveikatos priežiūros ekosistemą.