„Opontia“ gauna 42 mln. USD, kad įsigytų daugiau elektroninės prekybos prekių ženklų Rytų Europoje, Viduriniuose Rytuose ir Afrikoje – „TechCrunch“

Birželį pradėtas elektroninės prekybos žaidimas „Opontia“, kuris pritraukė 20 mln. USD skolų ir nuosavo kapitalo. įgyti senesnių, mažų elektroninės prekybos prekių ženklų Artimuosiuose Rytuose ir Afrikoje. Šiandien bendrovė „TechCrunch“ patvirtino, kad uždarė a vėliau turas, 42 milijonų dolerių vertės A serija praėjus devyniems mėnesiams po jos įkūrimo.

Paprastai žinoma, kad sumavimo žaidimai užtikrina daugiau skolos nei nuosavybės, kai sudaromi didžiuliai sandoriai. „Opontia“ pradinis turas buvo toks, tačiau A serijos finansavimo dalis tarp akcijų ir rizikos skolų sudaro apie 50 proc.

STV pirmavo turas, kuriame dalyvavo Raed Ventures, Global Founders Capital, Upper90 ir VentureSouq. Taip pat prisijungė investuotojai angelai Salmanas Buttas iš Salla ir Wiktoras Namyslas iš Lenkijos McKinsey. San Franciske įsikūręs rizikos skolų fondas „Partners for Growth“ finansavo „Opontia“ skolų finansavimą.

„TechCrunch“ išsiaiškino, kad „Opontia“ šiek tiek pakeitė savo tikslinę rinką. Nors ji pradėjo veikti atsižvelgiant į Vidurinius Rytus ir Afriką, bendrovė dėjo pastangas tik kai kuriose pirmųjų šalių dalyse (JAE ir Saudo Arabijoje), žengdama reikšmingą pažangą Vidurio ir Rytų Europoje, ypač Turkijoje ir Lenkijoje.

„Ten yra galimybė; tai tiesiog ne didžiausios rinkos“, – vienas iš įkūrėjų ir generalinis direktorius Filipas Džonstonas paklaustas, kodėl Opontia dar nebuvo Afrikoje. „Pavyzdžiui, Lenkija yra šešis kartus didesnė už Egiptą. kalbant apie elektroninės prekybos išlaidos. Mes tikrai vykstame į Afriką; mes tiesiog pirmiausia daro didžiausias rinkas. Taigi, jei turite nustatyti pirmenybę, renkatės didžiausią rinką, o tada einate žemyn. Kalbant apie Didžiausios rinkos mums yra Lenkija, Turkija, Saudo Arabija, JAE, Nigerija, po to Egiptas ir Pakistanas.

Dauguma mūsų aprėptų el. komercijos prekių ženklų – Pakelti, Herojai, PardavėjasX, Atogrąžų miškai, Una Brands Ešeriai, Berlyno prekių ženklų grupė, Thrasio, Klestėjimas, Skustuvo grupė, Firminis, Benitago, Valoreo — naudokite panašų žaidimų knygą, kur „Amazon“ prekeiviai yra laimikis.

Srityse, kuriose veikia šios įmonės, „Amazon“ yra visur esanti prekyvietė, kuri parduoda prekes ir naudoja savo vykdymo grupę bei „Prime“ paslaugą kaip infrastruktūrą užsakymams vykdyti.. Sujungimo įmonės įtikina mažesnius „Amazon“ rinkos dalyvius parduoti savo prekės ženklus, taip sujungiant juos į vieną prekės ženklą ir valdant savo veiklą..

Opontija

Manfredas Meyeris ir Philipas Johnstonas (bendrai generaliniai direktoriai)

Tačiau „Opontia“ turi nedidelį veiklos ir geografinį skirtumą. Pasak „Opontia“ įkūrėjų, tuo tarpu „Thrasio“, „Berlin Brands“, „Branded“. yra susikaupę Vakarų Europoje „Opontia“ atrado galimybę orientuotis į prekių ženklus Rytų ir Vidurio Europoje.

Be to, nė vienas iš šių žaidėjų, išskyrus Opontia, neveikia Artimuosiuose Rytuose. Ir priešingai nei žymesni žaidėjai, „Opontia“ taiko daugiakanalio modelį, o ne atskirą modelį. pirmiausia „FBA“ – „Amazon“ įmonių užpildymas.

aš manau kai viena iš mūsų unikalių vertybių, mes statome kaip prekių ženklų namą savo daugiakanalio sąrankoje. Taigi, palyginti su Thrasio, kuris yra pilnai sutelkdami dėmesį į FBA, sutelkiame dėmesį į tris skirtingus pardavimo kanalus – prekyvietes, svetainę, Shopify ir socialinę prekybą,“, vienas iš įkūrėjų ir generalinis direktorius Manfredas Mejeris sakė.

„Taigi mūsų įsigijimai dabar yra tarsi 50 % rinkos, bet 50 % rinkos ir Shopify. Tai, ką mes darome, yra kaip tikrai kaip sukurti sąranką, kurioje galėtumėte aptarnauti visus klientus tiesiogiai, ne tik „Amazon“ prekyvietėje“.

Kai birželį įkūrėjai kalbėjosi su „TechCrunch“, jie paminėjo, kad „Opontia“ derasi su „daugiau nei 100 mažų elektroninės prekybos prekių ženklų“ ir tvirtino, kad pasirašė kelis terminų lapus..

Nuo tada ji įsigijo keturis prekių ženklus, įskaitant „Novimed“ – JAE gamintą, tiesiogiai vartotojui skirtą aprangą, parduodančią medicinos įrangą ir terapinius produktus. O nuo „Novimed“ įsigijimo rugpjūtį „Opontia“ teigė, kad prekės ženklo pajamos padidėjo keturis kartus ir pelnas padvigubėjo.

„Opontia egzistuoja, nes supratome, kad CEEMEA regione yra daug elektroninės prekybos verslininkų, kurie savo prekės ženklus išplėtė iki tam tikro taško, bet dabar jiems reikia pagalbos, kad tai pakiltų į kitą lygį“, – atsakyme el. pašte apie tai, kodėl prekės ženklai mato vis daugiau, sakė įkūrėjai. įsigijo Opontia kaip perspektyvią alternatyvą. „Mes suteikiame steigėjui patrauklų pasitraukimą, kartu suteikiame jiems dalį būsimo prekės ženklo pelno augimo, kai juos plečiame. greitai

Bendrovė pasakė, kad nori įgyti Dar 20 prekių ženklų Rytų ir Vidurio Europoje bei Artimuosiuose Rytuose per šešis mėnesius. JOhnstonas sakė, kad bent du trečdaliai A serijos investicijų, apie 30 mln būti naudojamas šiems įsigijimams atlikti.

„Opontia“ taip pat pasamdė buvusį Jumia Kenya vykdomąjį direktorių kaip savo operacijų viceprezidentą, kuris bus atsakingas už bendrovės pastangas Afrikoje, nes ji tikisi įkurti biurus Egipte ir Nigerijoje, be biurų Stambule, Varšuvoje, Saudo Arabijoje ir JAE.