„Quinio“ įžengia į elektroninės prekybos kaupiklių pasaulį su 20 mln. USD sėkla – „TechCrunch“

Nauja įmonė žengia į perpildytą el. prekybos kaupimo erdvę, kad įsigytų ir padidintų našius Lotynų Amerikos prekių ženklus, parduodamus MercadoLibre, Shopify ar Amazon.

Meksikoje įsikūrusi bendrovė Quinio šiandien paskelbė, kad užsitikrino 20 mln.

Kompaniją pernai įkūrė Juanas Gavito, Ikeris Garay ir Gavito brolis Santiago Gavito. Generalinis direktorius Juanas Gavito, kuris anksčiau dirbo skaitmeninėje reklamoje, ir Garay turi privataus kapitalo ir rizikos kapitalo išsilavinimą, o Santiago Gavito kūrė pradedančias įmones.

„Ikeris supažindino mus su Thrasio verslo modeliu ir mes susijaudinome“, – „TechCrunch“ pasakojo Juanas Gavito. „Manėme, kad tai yra būdas užfiksuoti vertę, todėl pradėjome dirbti su viskuo – nuo ​​dujotiekio, komandos, įrankių ir įsigijimo specifikos supratimo.

„Quinio“ nesikoncentruoja į jokias tam tikras kategorijas, o siekia vidutinio dydžio prekių ženklų, kurie atneša nuo 100 000 iki 20 mln. USD metinių pajamų. Po įsigijimo „Quinio“ komanda daugiausia dėmesio skiria pardavimų didinimui, veiklos efektyvumui ir kaštų struktūrų optimizavimui.

Naujuosius metus bendrovė pradės su 10 prekių ženklų, kurių pajamos bus 10 mln. Tai leido Quinio kiekvieną mėnesį pasiekti dviženklį augimą iki šiol. Ir nors iš pradžių bendrovė ketina įsigyti 30 prekių ženklų, „Gavito“ apskaičiavo, kad visoje Lotynų Amerikoje yra 100 000 pardavėjų, kurie atitinka jos strategiją, 105 mlrd.

Pradėjimo ratui vadovavo „Cometa“, prie kurios prisijungė „AlleyCorp“, „DILA Capital“, „Western Technology Investment“, „GBM Ventures“, „Bridge Partners“ ir grupė verslininkų, įskaitant Adalberto Floresą, Kueski įkūrėją ir generalinį direktorių.

Juanas Gavito tikisi daugiau nei 80% naujo kapitalo panaudoti įsigydamas bendroves, planuodamas vieną kartą per mėnesį. Bendrovė taip pat padidins savo darbuotojų skaičių (šiandien dirba 33 žmonės) iki daugiau nei 100 iki kitų metų pabaigos, nes pradės ieškoti prekių ženklų už Meksikos ribų Čilėje, Kolumbijoje, Brazilijoje ir Argentinoje.

Gavusi naują finansavimą, „Quinio“ prisijungia prie ilgo sąrašo agregatorių, taip pat žinomų kaip elektroninės komercijos paketai, visame pasaulyje, kurie taip pat patraukė investuotojų dėmesį į pirkimo rinkos bendroves.

Pavyzdžiui, Pekine įsikūrusi bendrovė „Nebula Brands“ šią savaitę paėmė 50 mln. Prieš juos buvo „Gravitiq“, daugiausia dėmesio skiriantis sveikatos priežiūros prekių ženklams, ir „Heyday“ 555 mln. USD vertės C serija. Didysis agregatorių vardas Thrasio spalį paskelbė apie 1 mlrd. USD, o Perch gegužę investavo didelę 775 mln.

Juanas Gavito sako, kad elektroninės prekybos kaupiklio modelis pasirodė esąs labai sėkmingas Lotynų Amerikoje, kai kurie pirmieji žaidėjai pradėjo veikti nuo šių metų sausio iki rugpjūčio, visi Meksikoje.

Jis pažymi, kad taip yra dėl to, kad regionas yra viena greičiausiai augančių elektroninės prekybos rinkų pasaulyje, nes bendroji prekių vertė 2020 m. padidės daugiau nei 60 % iki 105 mlrd. užklupo pandemiją. Tikimasi, kad elektroninė prekyba šiais metais augs dar 30%, sakė Juanas Gavito.

Vienas iš būdų, kaip „Quinio“ išsiskiria, yra įsigyti įmonių, turinčių vietinių produktų, ir tokiu būdu planuoja turėti daugiau nei 60 % savo portfelio.

„Tai yra pagrindinis skirtumas kalbant apie pristatymo laiką ir apyvartinio kapitalo poreikius, ypač atsižvelgiant į problemas, su kuriomis susiduria dabartinė Azijos tiekimo grandinė“, – sakė Juanas Gavito. „Tokioje didelėje rinkoje yra vos keli žaidėjai, todėl mums visiems yra galimybė turėti sėkmingas įmones ir verslo modelius. Pavyzdžiui, JAV jų yra daugiau nei 20, ir daugelis jų yra sėkmingi.