Marketingas eshopui

#1 Atgalinio skaičiavimo žiniatinklio grotuvas pardavimų metu
Atskaitymo žiniatinklio grotuvas pardavimų metu
Skubos jausmo sukūrimas daro stebuklus mados elektroninėje prekyboje, o batų mažmenininkams tai galioja dvigubai.

Kaip tai veikia?

Pridėję atgalinį laiko skaičiavimą iki nuolaidos pabaigos produkto puslapyje, sugebėjome padidinti konversijas iš produkto_puslapio į pirkimą iki 80 %.
Esame įsitikinę, kad toliau eksperimentuodami su šia funkcija įvairiuose tiksliniuose segmentuose rinkodaros specialistai galėtų pasiekti dar didesnį padidėjimą.

#Naujienlaiškio temos eilutės personalizavimas
Temos eilutės personalizavimas
Neigti naujienlaiškio aklumą galima naudojant asmens vardą kaip siuntėjo vardą ar net naudojant emotikonus, tačiau ne tai mums padėjo pasiekti geriausią vertę.
Internetinėje mažmeninėje batų prekyboje mums geriausiai pasiteisino tai, kad temos eilutėje naudojome absoliučią valiutos vertę, o ne procentinę nuolaidą.

Kaip tai veikia marketingas?

Naudodami „Exponea” galime apskaičiuoti tikrąją, o ne tik procentinę nuolaidos vertę, siūlomą naujienlaiškiuose, kuriuos siunčiame klientams, ir naudoti ją temos eilutėje šis marketingo triukas nuostabus.

Nustatėme, kad klientai yra linkę atidaryti naujienlaiškius, kuriuose nurodyta faktinė nuolaidos (t. y. – 175 EUR) vertė iki 100 % didesnė nei naudojant nuolaidos procentą!

#3 tiksliniai naujienlaiškiai pagal batų dydį
Tiksliniai naujienlaiškiai pagal batų dydį
Kas verčia klientus internetinėje avalynės mažmeninėje prekyboje jaustis mėlynėmis? Tuomet, kai jie rado savo svajonių prekę, bet dydis netinka. Nusprendėme tai ištaisyti.

Kaip tai veikia?

Vykdėme kampaniją, kurioje naudojome įžvalgas apie klientus, pagrįstas jų ankstesniu bendravimu su parduotuve, pavyzdžiui, dažniausiai perkamų batų dydžius ir dažniausiai filtruojamus dydžius. Remdamiesi šiomis įžvalgomis siuntėme klientams pritaikytą naujienlaiškį, kuriame viskas jiems tiktų kaip pirštinė, arba, mūsų atveju, tobula avalynė.

Pasiekėme labai aukštą atidarymo ir paspaudimų rodiklį nei vidutiniškai, atitinkamai ~ 20-25 % ir ~ 40-50 %.

#4 NPS kaip aukso kasykla atsiliepimams ir problemų prevencijai
NPS kaip aukso kasykla atsiliepimams ir problemų prevencijai
Po pirkimo NPS yra vienas iš plačiausiai naudojamų klientų pasitenkinimo rodiklių – tai dažnas naudojimo atvejis, kuriam naudojama „Exponea”. Mes žengėme toliau nuo paprasto skaičiaus registravimo iki labai vertingo įrankio pristatymo už NPS ribų.

Kaip tai veikia rinkodara?

Kartu su klientu naudojome NPS formą, kad išgelbėtume blogą klientų patirtį ir sukurtume gausybę naujų atsiliepimų klientų atsiliepimų svetainėje.
Darėme taip, kad kiekvieną kartą, kai klientas įvertindavo patirtį 0-3 balais, pranešdavome klientų aptarnavimo tarnybai, kad ji galėtų kuo greičiau pabandyti ištaisyti padėtį.

Savo ruožtu klientų, pasirinkusių 8-10 balų įvertinimą, buvo prašoma pasidalyti savo atsiliepimu gerai žinomoje atsiliepimų svetainėje, kuri. Apie 10 proc. palankių atsakymų sukėlė naujų atsiliepimų nukreiptose svetainėse.

#5 Tikslinio įsigijimo sandoris „Weblayer
Tikslinis įsigijimo sandoris Weblayer
Dar viena skaudi internetinių batų mažmenininkų problema, su kuria susidūrėme, buvo suteikti pirmą kartą perkantiems pirkėjams paskutinį postūmį, kurio jiems reikėjo, kad jie įsigytų.

Kaip tai veikia?

Spręsdami šią problemą, orientavomės į lankytojus, kuriuos nustatėme kaip labai įsitraukusius ir neturinčius jokios pirkimo istorijos.

Labai įsitraukusius lankytojus apibrėžėme naudodami didesnį nei vidutinis per sesiją peržiūrėtų produktų skaičių ir bent 3 ankstesnes sesijas.

Kai šie lankytojai pasiekė sąlygą, jiems buvo pateiktas riboto laiko nuolaidos pasiūlymas, kad jie gautų paskutinį postūmį ir galėtų tapti klientais.

Ar norėtumėte patys išbandyti šias rinkodaros idėjas?
Jei taip, paprasčiausias būdas – paprašyti mūsų demonstracinės versijos, kurioje išsiaiškinsime, ką konkrečiai jums gali padaryti „Exponea” kartu su šiais pirmiau minėtais naudojimo atvejais.
Taip pat periodiškai skelbiame naujus vadovus, kaip vykdyti įvairias kampanijas naudojant „Exponea”, nors dar toli gražu nebaigėme, tačiau jau turime nemažą saugyklą savo kampanijų kulinarijos knygoje, būtinai ją peržiūrėkite.

Tai buvo 5 geriausiai veikiančios rinkodaros idėjos, kurios padėjo internetiniams batų pardavėjams, naudojant „Exponea”. Šiuo metu rengiame specialiai internetiniams avalynės mažmenininkams sukurtą elektroninę knygą, kurią paskelbsime artimiausiomis dienomis, o nuorodą pateiksime čia, kai ji pasirodys.